Bijna - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Elske Ende - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Elske Ende - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Elske

Blijf op de hoogte en volg Elske

15 November 2013 | Nederland, Hoogland

Morgen is het dan zover, dan vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname! Eerst 8 weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis om vervolgens nog 4 weken andere dingen te ondernemen (wat ik ga doen dan staat nog niet echt vast).
Op dit moment ben ik druk bezig met de laatste dingen, koffer inpakken, inchecken en vooral zenuwachtig zijn. Drie maanden is misschien niet heel lang, maar aangezien ik nog nooit aan de andere kant van de wereld ben geweest vind ik het toch een groot avontuur.
Gelukkig ga ik samen met een aantal andere vrijwilligers, waar ik op dit moment al contact mee heb via de whatsapp. We zijn vooral met z'n alle aan het stressen hoe spannend we het vinden, ik ben dus gelukkig niet de enige die nerveus is!
Ondanks dat ik het erg spannend vind het ik er ook vooral heel veel zin in om dit koude kikkerlandje achter met te laten en iets te gaan doen wat ik al erg lang wil, namelijk naar Suriname! Het land van de vrolijke mensen en kleurrijke omgeving en de zon!
Nu weer verder met inpakken en mijn volgende reisverslag zal geschreven worden vanuit Paramaribo!

x Elske